Autostyl - autoservis, pneuservis Mnichovo Hradiště a Mladá Boleslav
Historie firmy Autostyl - autoservis, pneuservis sahá až do roku 1986, kdy mi bylo uděleno povolení Národního výboru. Tehdy začala moje snaha o pravidelné servisní prohlídky, údržbu a opravy vozidel prováděné s naprosto odlišným přístupem a pojetím, než bylo v té době zvyklostí. Po revolučních změnách v naší zemi se tato myšlenka dále rozvíjela a dokazovala své přednosti, ačkoliv byla spíše koníčkem pro relativně malý okruh zákazníků. Po ukončení mé pedagogické a lektorské činnosti vznikl v součinnosti s otevřením nové provozovny autoservis s naprosto komplexními službami a hlavně s příkladným přístupem k vozidlu, k jeho vzorné údržbě a opravám.
V současné době využívají naše servisní služby nejen jednotlivci, ale i renomované firmy regionu. Mezi spokojené zákazníky patří motoristé všech věkových skupin a širokého okruhu značek i stáří automobilů. Trvalým rozvojem autoservisu jak po stránce technického vybavení tak profesionality pracovníků, stále rozvíjíme kvalitu prováděných služeb k ještě větší spokojenosti zákazníků. A to vše při současném udržování přijatelných cen. Z důvodu udržení kvality pracujeme v relativně malém kolektivu odborníků se snahou o rodinný přístup každého pracovníka k firmě, práci i každému jednotlivému vozidlu.
Pro druhé pololetí roku 2005 se náš autoservis posunul zase o něco výše v žebříčku kvality poskytovaných služeb. V nekonečném boji s nedostatkem informací o stále složitějších komponentech moderních automobilů, jsme se spojili s jedním z nejsilnějších světových partnerů a to se servisní divizí firmy Bosch. Jako výrobce mnoha složitých elektrických a elektronických systémů v různých částech automobilů většiny značek se značka Bosch stala pro většinu motoristické veřejnosti synonymem pokroku, kvality a zárukou solidnosti. Proto jsme se jako „Bosch Car Service“ stali značkovým servisem většiny značek automobilů. Tím se nám podařilo nevázat se pouze na jedinou značku automobilů a přitom se kvalitou poskytovaných služeb vyrovnat a v servisní činnosti i předčít značkové servisy jedné značky. Věřím, že naši zákazníci pocítí tento krok jako další zlepšení našich služeb a ocení tak nemalé změny provázející každý takovýto krok.